Naši sponzoři


Obec Trubín


B.Hájka 165 Kr.Dvůr - Popovice


Stavebniny Freyburg
Zdice


HBW GROUP s.r.o.
Havlíčkoa 100 Beroun


GRAFCOM
Iva Steigerová
strojní vyšívání
laserové řezání
a gravírování
Trubín 93

 

 

  Zápisy z členské schůze




Zápis z členské schůze SDH Trubín konané 27.3.2015

Přítomni: P. Kocmich, V. Novák, M. Rotta, J. Kvasnička, A. Nováková
Omluveni: V. Rotta, M. Novák, J. Hotařík

1. Pálení čarodějnic – stavění hranice proběhne 26.4.2015, sraz od 13 hod. na hřišti. V rámci přípravy proběhne praktické cvičení práce s motorovou pilou. Pálení proběhne 30.4.2015 od 19 hod. (sraz hasičů v 18 hod. na hřišti) ve spolupráci s OÚ Trubín.

2. Velitel P. Kocmich informoval o termínech nadcházejících školeních:
• 3.4.2015 od 8 hod. na HZS školení velitelů – účastní se P. Kocmich, V. Novák
• 11.4. 2015 od 8 hod. (odjezd od hasičárny 7:45) na HZS Beroun školení zdravovědy, lezecký výcvik a výcvik s dýchací technikou – účastní se povinně všichni členové zásahové jednotky
• 29.8.2015 – na HZS Beroun školení strojníků – účastní se V. Rotta, M. Novák, V. Červený, J. Kvasnička
• školení pilařů velitel upřesní během dubna

3. Májová zábava - uskuteční se v sobotu 9.5.2015 od 20 hod., vstupné 80,-Kč. Hudba a sál objednány. Příprava sálu a tomboly v pátek 8.5.2015 od 18 hod. V. Novák zajistí pozvánku do Trubíňáku a plakáty.

4. Dětský den – po dohodě se starostkou obce předběžně domluven na 30.5.2015. Termín bude ještě schválen na zastupitelstvu obce.

5. Návštěva Hahnenklee proběhne od 5.6. do 7.6.2015 v počtu 5 členů.

6. Memoriál 2015 – termín 13.6.2015 od 13 hod. V. Rotta zajistí poslání pozvánek co nejdříve.

Z poznámek zapsal V. Novák 




Zápis z členské schůze SDH Trubín konané 29.11.2014

Přítomni: V. Rotta, V. Novák, Martin Novák, J. Hotařík, A. Nováková
Omluveni: P. Kocmich, M. Rotta, J. Kvanička

1. Starostka obce A. Nováková oznámila ukončení členství všech dětí z kroužku Mladých hasičů. Z tohoto důvodu bude na příští Valné hromadě navrženo jeho zrušení. Starosta zajistí odhlášení členů na OSH.

2. Starostka dále seznámila přítomné s žádostí obce Trubská o spolupráci při zabezpečování požární ochrany. Po diskuzi bylo dohodnuto, že stávající již neplatná smlouva bude upravena dle požadavků obce Trubín.
Ke smlouvě by se měl také vyjádřit nepřítomný velitel JSDH P. Kocmich.

3. Byl stanoven termín Valné hromady na 17.1.2015 od 18:00. Starosta termín oznámí na OSH. Starosta také upozornil, že na Valné hromadě se bude volit nový výbor.

4. Mikulášská zábava – příprava sálu a tomboly bude 4.12.2014 od 18:00.

5. Dotace z KÚ - V. Novák seznámil přítomné s provedením výběrového řízení na dodávku stanu a dodávku nákladního přívěsu. Na základě předložených cenových nabídek byly vyhodnoceny jako nejvýhodnější nabídky:
stan – Jiří Šulc, Pártystany - Jičín, nabídka z 20.11.2014, PVC Pártystan 6x12m Premium přívěs – Pavel Bobek, Přívěsy Bobek, nabídka z 21.11.2014 Varianta 2 včetně za příplatek V-oj, sklopné přední čelo a opěrné stavit. kolečko
V. Novák u vybraných firem dojedná záležitosti spojené s dodávkou zboží.
Dále bude zakoupeno vyprošťovací zařízení VRVN 220.

Z poznámek zapsal V. Novák



 Zápis z členské schůze SDH Trubín konané 31.10.2014

Přítomni: V. Rotta, P. Kocmich, V. Novák, Martin Novák, M. Rotta, J. Kvasnička
Omluveni: V. Červený

1. Bylo potvrzeno uspořádání MIKULÁŠSKÉ ZÁBAVY dne 6.12.2014 od 19 hod.
Vstupné bude stejné jako posledně 80,-Kč. Tombola bude z toho kdo co sežene.
Starosta V. Rotta informoval o zajištění sálu v Trubínské stodole (pronájem 6 000,-Kč) a domluvené hudbě DuoBoss.
Plagáty a pozvánky připraví V. Novák.
Pivo a alkohol zajistí V. Rotta, J. Kvasnička a P. Kocmich.
Nealkoholické nápoje nakoupí M. Rotta.
Slané zboží koupí V. Novák.
Občerstvení (guláš nebo chlebíčky) pro hudbu zajistí P. Kocmich.
Autorská práva, vstupenky a lístky na pivo zajistí V. Novák.
Příprava sálu a tomboly v pátek 5.12.2014 od 18 hod. v Tr. stodole.

2. V. Novák informoval o aktuálním stavu dotace z K.Ú. Nyní se čeká až budou finance připsány na účet SDH. V nejbližší době budou rozeslány poptávky na zboží, potom se vyhodnotí cenové nabídky a na základě nejlepších nabídek se objedná zboží. Z dotace bude pořízen nový stan 6x12m, nákladní přívěsný vozík s nosností do 750 kg a vyprošťovací zařízení. Vyřizuje V. Novák a V. Rotta.

3. V. Novák informoval, že je již opraveno elektrické kalového čerpadlo a navrhuje ho vyzkoušet a provést revizy. Termín bohužel nebyl určen.

4. Jako obvykle nebyl domluven termín zkoušky zásahové stříkačky po opravě. Tak snad příště?

Z poznámek zapsal V. Novák



Zápis z mimořádné členské schůze SDH Trubín konané 3.9.2014

Přítomni: V. Rotta, P. Kocmich, V. Novák, M. Rotta, J. Kvasnička, J. Hotařík

1. Byl projednán a schválen návrh Programu návštěvy kamarádů z německého Hahnenklee ve dnech 12.-14.9.2014 předložený Věroslavem Novákem. S uloženými úkoly a programem všichni souhlasí včetně M. Šmída z SDH Kublov.

Upozornění pro všechny členy SDH: V sobotu 13.9.2014 od 18:00 na fotbalovem hřišti se koná přátelské posezení s kamarády z Hahnenklee při grilování. Všichni jsou výtáni!

2. Bylo odsouhlaseno uspořádání Mikulášské zábavy dne 6.12.2014 a Hasičského plesu dne 28.2.2015. Starosta V. Rotta projedná, případně objedná hudbu u Boss-Bendu, který se při Májové zábavě osvědčil. Organizační záležitosti budou dořešeny na příští schůzi.

3. Starosta V. Rotta informoval o provedení STK na VW a jeho opravě.

4. Z důvodu malého počtu členů se nezúčastníme soutěže v Hýskově, přestože jejich tradiční vepřové hody jsou velmi lákavé. Škoda!!!

5. Dne 15.9.2014 od 18:00 hod. u požární nádrže se provede zkouška stříkačky po opravě.
ÚČAST VŠECH ČLENŮ ZÁSAHOVÉ JEDNOTKY NUTNÁ!!!

Z poznámek zapsal V. Novák

 



Zápis z členské schůze SDH Trubín konané 30.5.2014


Přítomni: V. Rotta, P. Kocmich, V. Novák, Martin Novák, M. Rotta, J. Kvasnička, J. Hotařík

1. Májová zábava - na základě kladných ohlasů návštěvníků byla vyhodnocena jako celkově povedená a úspěšná. V. Novák předložil finanční vyúčtování.

2. Velitel P. Kocmich informoval o provedné kontrole a revizi dýchací techniky.

3. Memoriál 14. ročník – po diskusi bylo rozhodnuto o uspořádání soutěže i přes nízký počet přihlášených družstev (zatím 5 družstev ze 4 sborů).
- občerstvení bude zajištěno fotbalisty
- p. Ubl bude zrušen
- V. Novák zajistí poháry
- P. Kocmich prověří u M. Šmída, kde jsou vysílačky pro rozhodčí
- sraz na přípravu bude v pátek 6.6.2014 v 17 hod. u hasičárny

4. V. Novák informoval o potvrzení udělení dotace z KÚ ve výši 50 000,-Kč.

5. V. Novák informoval o programu „Recyklujte s hasiči!“ – sbor se akce nezúčastní.

6. Na žádost OÚ sbor předvede ukázku požárního útoku při Dětském dnu 31.5.2014 na
fotbalovém hřišti.


Z poznámek zapsal V. Novák

 



Zápis z členské schůze SDH Trubín konané 28.3.2014


Přítomni: V. Novák, Martin Novák, M. Rotta, J. Kvasnička, J. Hotařík
Omluveni: V. Rotta, P. Kocmich

1. Dne 5.4.2014 od 13 hod. na Tetíně se koná okrsková soutěž. Bylo rozhodnuto, že z důvodu nevhodného sobotního termínu se nesejde dostatečný počet členů družstva, a proto se ze soutěže omluvíme.

2. Na návrh několika členů, zorganizovat v Trubíně po několikaleté pauze opět společenskou zábavu, bylo dohodnuto uspořádání Májové zábavy 17. května v Trubínské stodole. Je nutné proto urychleně objednat hudbu a projednat cenu za pronájem sálu, pak budou upřesněny organizační záležitosti.

3. Byl dohodnut termín stavění hranice k pálení čarodějnic na neděli 27.4.2014 od 12 hod. na hřišti. Účast co největšího počtu členů vítána!

4. Do kurzu pro nové velitele se přihlásí P. Kocmich nejpozději do konce tohoto roku. Kurzu pro velitele družstva na HZS Beroun se zúčastní V. Novák. Do kurzu pro strojníky se přihlásí M. Novák a J. Kvasnička.

5. Byla projednána žádost L. Vavřiny z Občanského sdružení, abychom se spolupodíleli na organizaci koncertu Kabát revival při Dětském dnu. SDH s návrhem nesouhlasí.

6. Vyčištění koupaliště se prozatím odkládá na podzim.

7. Je nutné poslat pozvánky na Memoriál 2014. Zajistí V. Rotta.

Z poznámek zapsal V. Novák

 



Zápis z členské schůze SDH Trubín konané 28.2.2014


Přítomni: V. Novák, P. Kocmich, Martin Novák, M. Rotta, J. Kvasnička, V. Červený,
Omluveni: V. Rotta

1. Milan Novák zaplatil členské příspěvky za kroužek Mladých hasičů. Celkem za 14 členů z toho 9 dětí.

2. Byla zhodnocena brigáda z 22.2.2014, na které bylo dokončeno prořezání, pokácení a spálení dřevin kolem požární nádrže. V návaznosti na provedené práce kolem nádrže bylo navrženo provést také její vyčištění, které se konalo naposledy v roce 2008. Po projednání se starostou obce bude určen termín a způsob vyčištění.

3. Byl stanoven termín provedení Sběru starého železa na 15.3.2014 od 8 hod. Oznámení v Trubíňáku a plakáty zajistí V. Novák. Sraz členů v 7:45 u hasičárny.

4. Byl projednán termín návštěvy kolegů z Hahnenklee. Jako nejvhodnější byl zvolen měsíc září v době konání Hrnčířských trhů a využití závodů Dračích lodí. Možnost závodění Němců projedná P. Kocmich ve spolupráci s M. Šmídem.

5. V. Novák informoval o novém pokynu gen. ředitele HZS ČR k odborné přípravě a odborné způsobilosti členů jednotek SDH obcí.

6. Termín okrskové soutěže zjistí velitel P. Kocmich a informuje členy a také sestaví soutěžní družstvo.

7. Memoriál – příprava pozvánek a jejich rozeslání sborům začátkem dubna. Zajištěním byl pověřen starosta SDH V. Rotta.

8. V. Novák informoval o stavu objednávky nových zásahových přileb z dotace. Zboží bude doručeno na OÚ v pondělí 3.3.2014.

9. Zdravotní prohlídky v tomto roce budou absolvovat členové zásahové jednotky J. Hotařík, V. Rotta a V. Červený. Formulář k lékaři zajistí V. Novák.

Z poznámek zapsal V. Novák

 



Zápis z členské schůze SDH Trubín z 29.3.2013

Přítomni: V. Novák, M. Novák, P. Kocmich, M. Rotta, J. Kvasnička, J. Hotařík,
M. Steigerová
Omluveni: V. Rotta, M. Šmíd
Hosté: p. Steiger

1. Před schůzí od 17:00 hod. proběhlo na HZS Beroun školení držitelů Průkazu obsluhy motorových pil. Školení se zúčastnilo 6 členů (Šmíd, Kocmich, V. Novák, M. Novák, M. Rotta, Kvasnička). Při této příležitosti M. Šmíd seznámil ostatní s nově pořízenou technikou pořízenou HZS Beroun.

2. Pan Steiger a M. Steigerová vyjádřili zájem i nadále spravovat a obsluhovat sborové internetové stránky. Členové SDH souhlasí. Výbor SDH bude správce v nejbližší době informovat co by chtěl na stránkách aktualizovat, změnit případně doplnit. Příspěvky na stránky budou i nadále zasílány emailem M. Steigerové.

3. Byly dohodnuty přesné termíny akcí v měsíci dubnu:
27.4. od 8:00 hod. – školení strojníků na HZS Beroun (odjezd v 7:45 hod.)
27.4. od 8:00 hod. – sběr starého železa (Kvasnička zapůjčí nákl. vlek)
27.4. od 13:00 hod. – příprava na čarodějnice (sraz u hasičárny případně na hřišti)
V. Novák zajistí zveřejnění v Trubíňáku.

4. Pro nepřítomnost většiny členů zásah. jednotky se sbor rozhodl omluvit z účasti na Okrskové soutěži 4.5.2013 na Tetíně.

5. Pokladník V. Novák seznámil členy, že byly v řádném termínu zaplaceny členské příspěvky Okresnímu sdružení a odevzdané daňové přiznání.

6. Příští schůze bude 26.4.2013 od 19:00 hod.

Z poznámek zapsal V. Novák

 



Zápis ze členské schůze konané dne 28.10.2012

Přítomni: Martin Šmíd, Vladimír Rotta, Pavel Kocmich, Věroslav Novák, Martin Novák, Martin Rotta, Jiří Kvasnička, Alena Nováková, Vlaďka Limportová

Program: 1/ Vyhodnocení oslav SDH
2/ Informace o požáru v obci
3/ Informace o kroužku mladých hasičů
4/ Informace o prověřovacím cvičení SDH Svatý Jan pod Skalou
5/ Různé

1/ Starosta SDH poděkoval za zajištění a průběh oslav sboru. Dále pokladník informoval o vyúčtování oslav.
Příjem: 57 180,00 Kč
Výdaje: 48 653,00 Kč
Podrobné vyúčtování je k nahlédnutí u p. Nováka V.

Velitel se připojil s poděkováním a vyhodnotil ukázky, které přínosem pro zdárný zásah jednotky.

2/ Dne 17. 9. 2012 v 01:25 hod., bylo nahlášeno požár nízké budovy Trubín č.p.70. Na místo vyjela jednotka HZS Beroun, SDH Zdice,SDH Kr. Dvůr a JSDH Trubín. Jednalo se o požár přístřešku o rozměrech 2x5m. Jednotka provedla po ukončení následný dohled a dohašení ohniska. Zásahu se účastnili: Martin Šmíd, Martin Novák, Karel Vávra, Novák Věroslav, Kocmich Pavel, Rotta Martin a Kvasnička Jiří.

Velitel účastněným poděkoval za dobře provedený zásah a připomenul povinnosti členům jednotky. 1/ každou událost hned hlásit veliteli jednotka po informaci o události.
2/ výjezd vozidla hlásit na KOIS: PKL 100, zde PBE 402 výjezd
3/ příjezd na místo nahlásit na KOIS PKL 100, zde PBE 402 místo
4/ všechny události ze zásahu hlásit na KOIS, popřípadě zapisovat z důvodu zprávy o zásahu.

3/ Alena Nováková informovala o činnosti kroužku a požádala o zajištění dopravy na prohlídku bungru v Berouně dne 30.10. Řidič p.Rotta V. Velitel informoval, že každá jízda musí být nahlášena dopředu VJ, aby zajistil vyřazení vozidla z výjezdu na KOIS.

4/Velitel informoval o prověřovacím cvičení na dálkovou dopravu vody pořádaný SDH Svatý Jan pod Skalou. Jednotka se neúčastní.

5/ Žádost o účasti mladých hasičů o zařazení do soutěžního družstva, dořešení na dalším jednání.

Dále bylo projednána realizace zapůjčení stříkačky Smekal do muzea Zbyroh, Informace o zapůjčení zajisti p. Rotta V a Šmíd M. a písemnou žádost na zastupitelstvo OU Trubín předá starosta SDH p. Rotta V.

Novák V. vznesl dotaz na uspořádání posezení , termín 13.10. od 14hod.
Šmíd M. informoval o cvičeních okrsku, které z důvodu poškozené pož. nádrže v obci Počaply je prozatím zrušeno. Pro JSDH Trubín proběhne prověřovací cvičení dne 13.10.
Novák M. vznesl dotaz na zajištění klíčů pro členy zásahové jednotky od garáže, zajistí Novák V. Dále, aby členové vrátili zásahové oblečení do garáže z důvodu zásahu.

Do 13. 10. bude namontována radiostanice do DA 12 Avia, volací znak PBE 402

V měsíci listopad proběhne školení na zásah slunečních kolektorů a pak školení první pomoci

Zápis provedl VJ. Martin Šmíd



Členská schůze 29. 6. 2012


Přítomni: Šmíd Martin, Rotta V., Kvasnička J., Kocmich P., Hotařík J., Červený V.

1/ Informace o Memoriálu
2/ informace o akcích na kterých se účastnili zástupci SDH
3/plán práce na letní období – příprava oslav
4/ harmonogram - rozdělení úkolů
5/ vystrojení členů:
1/ Informace starosty SDH
poděkování starosty obce za pomoc při dětském dni.
Informace o memoriálu – vyúčtování : výdaje - 27 201,00 Kč
Příjmy – 32 542,00 Kč
Zisk z akce – 5 341,00 Kč
Poděkování všem za zvládnutí memoriálu od starosty a velitele.
2/ Informace o účasti starosty a velitele na oslavách SDH Železná , Při této akci byl poškozen jeden stan, bylo dohodnuto zakoupení nového stanu.
Byl podán návrh, že za zapůjčení lavic 100 Kč a stanů taktéž pro členy a 200 Kč pro jiné organizace. Schváleno všemi přítomnými a platnost od 1. 9. 2012.
3/ příprava na oslavy:
Starosta podal informaci o stavu opravy stříkačky Smekal – blatníky dodány a během týdne bude skeletována. Dále byla odvezena stříkačka PPS 8 od p. Jelena do garáže SDH Kublov a byla umyta.
první brigáda na úklid techniky a garáže proběhne 11 a 12. 7. vždy od 18,00 hod.
Seznámení členů s konečnou verzí slavnostní mince a podány informace o sponzorech. Byl dán požadavek velitelem všem členům o zapojení o oslovení nějakých sponzorů.
Předběžná informace o programu:
1/ ukázka HZS Beroun – vyproštění z havarovaného vozidla s účastí naší jednotky.(nutno sehnat vrak)
2/ ukázka SDH Králův Dvůr s vozidlem Klekner ( zajistit káď s vodou a doplňování)
3/ ukázka požárního útoku žen SDH Malé Přílepy ( srandovní )ohroženo
4/ ukázka HZS Beroun – slanění z AZ 30
5/ ukázka SDH Trubín

Vystavená technika: SDH Kr. Dvůr – CAS 24 T 815, AKV 8 L 101
SDH Železná – AKV 8 Š 706
SDH Chyňava – Fiat ( dar od hasičů z Italie)
SDH Tetín – PV3S CAS 16, DS stratílek
SDH Koněprusy – historické stříkačky
SDH Kublov – CAS 25 Š 706
5/ vystrojení členů
Jméno: vycházková uniforma pracovní poznámka
Martin Šmíd
ano
ano
zásahová
Vladimír Rotta
ano
ano
zásahová
Martin Rotta

UBO

Pavel Kocmich
Ano – bez saka
ano
zásahové
Jiří Kvasnička

UBO

Jaroslav Hotařík

Petr Sopr

Petr Vaněk

Tomáš Trkovský

Václav Červený

Pavel Černý
Ne
ano
zásahová
Martin Novák

Věroslav Novák

Doplnění výstroje:
Jméno čepice pracovní znak sboru
Rotta V.
Ano 2x
celkem 10
Kvasnička
Ano 2x

Rotta M.
Ano 1x

Stuhy 100 let 2x a 10 let přátelství, 1x dar Grafcom a 3 x hradí HWB group.
Špičku na prapor – Rotta Martin

 



Zápis ze členské schůze konané dne 30.3.2012


Přitomni : Rotta V., Novák V., Novák M., Rotta M., Kvasnička J., Kocmich P., Trkovský T. , Červený V., Dále se dostavil nečlen Hotařík Jaroslav.
Brigáda
Soutěž Železná
Upomínkové předměty na 100leté výročí.
Výlet s mladými hasiči.
Daňové přiznání
Stavba čarodejnic
Diskuse

Bod č. 1.
Vzhledem k tomu, že téměř polovina přítomných členů sboru se nemůže z pracovních či osobních důvodů zúčastnit sběru železného šrotu a prořezávání obecní zeleně v sobotu, bylo rozhodnuto takto.: prořezání zeleně se provede v pátek 6.4. a to od 15.30 hod. a sběr dle plánu v sobotu. Na každý den přislíbilo účast minimálně pět členů sboru což je zcela dostačující, a plán činnosti bude dodržen. Bylo rozhodnuto, že dřevní hmota se po dohodě s předsedou fotbalového klubu odveze na místo pálení čarodějnic k obecnímu hřišti.

Bod č. 2.
Starosta předložil pozvánku, kterou obdržel od velitel jednotky, na soutěž spojenou se 110.letým výročím SDH Železná. Většina členů přislíbila účast, s tím, že se vše upřesní ještě začátkem června.

Bod č. 3.
K podobě upomínkových předmětů se strhla velká diskuse. Vlastně se členové sboru nedohodli jaké předměty objednáme. Vzhledem k finanční situaci ve sboru bylo usneseno, že půllitry se znakem jsou příliš finančně náročné. Do příští schůze se bude muset ještě sejít výbor a domluvit se na těchto záležitostech.

Bod č. 4.
Starosta informoval členskou schůzi, že v sobotu pojede na výstavu Techmánia do Plzně s mladými hasiči. Od pokladníka obdržel 1000. Kč. Na pohonné hmoty. Ty budou následně vyúčtovány s obecním úřadem .

Bod č. 5.
Pokladník oznámil, že včera podal daňové přiznání.

Bod č. 6.
Bylo rozhodnuto, že stavba čarodějnic se provede dne 28. 4. , což je sobota po dubnové členské schůzi. Bylo rozhodnuto, že se brigáda oznámí v místním měsíčníku Trubíňák , neboť by se mohlo dostavit více členů sboru a mohli by se zúčastnit i nečlenové.

Bod č. 7.
Do diskuse se přihlásil jako první Kvasnička J. a požadoval objasnění účasti sboru na plánované akci malé kopané spojenou s koncertem Kabát revival. Z důvodu že organizátor Vavřina údajně počítá se sborem jako s pořadatelskou pomocí. Na minulé členské schůzi bylo rozhodnuto, že sbor se zúčastní pouze jako technická pomoc.
Dále Kvasnička J. se dotazoval, zda by nebylo možno s teplejším počasím začít nacvičovat požární útok. Členové se dohodli, že během dubna by mohlo proběhnout alespoň jedno cvičení s technikou, neboť je již otevřeno hřiště a instruktorky mladých hasičů též chtěli abychom tuto disciplínu předvedli mladým hasičům a tuto jim postupně vysvětlili a naučili.
Rotta M. upozornil na to, že bychom mohli oslovit při akcích organizovaných sborem starší členy sboru, kteří se již delší dobu nezúčastňují. Tento návrh byl přijat a bylo rozhodnuto, že akce pořádané sborem vč. Brigád budeme oznamovat v měsíčníku Trubíňák.
Novák V. oznámil, že se výbor zúčastnil hasičského plesu v Kublově – s velkým úspěchem, neboť někteří členové vydrželi až do časných ranních hodin.
V diskusi se přihlásil za nového člena sboru Hotařík Jaroslav. Členové s jeho přijetím souhlasili, s tím, že bude přijat na výroční valné hromadě konané na konci tohoto roku.
Hospodář ještě upozornil, že je třeba ještě obejít členy sboru, kteří se nezúčastňují členských schůzí a ani valné hromady aby byly vybrány členské příspěvky. Ty je třeba odevzdat do konce března toho roku. Starosta přislíbil pomoc při vybírání členských příspěvků.
Po kratší debatě starosta ukončil členskou schůzi.
Příští schůze se bude konat 27. 4. 2012.

 



Členská schůze 2. 3. 2012


Přítomni: Šmíd Martin, Rotta V., Rotta M., Novák M., Novák V., Kvasnička, Kocmich P., Trkovský T., Limportová V.,Nováková A.

1/ Školení
2/ Vybavení vozidla po opravě
3/Ples SDH Kublov
4/ Plán akcí na měsíc březen
5/ Další

Vyřazení dvou členů z kroužku mladých hasičů, nábor jednoho člena
p. Novák a Rotta, návštěva u starosty ohledně údržby u pomníku, poražení stromu u koupaliště, přístup na hřiště
7. 4. sběr – zajistit Avii od SDH Kr. Dvůr
31.3. Techmánia Plzeň – VW odvoz dětí, řidič Rotta V.
16. 6. žádost p. Vavřiny o zajištění pořadatelské činnosti, sváleno zajištění požární asistence a pomoc při stavební přípravě
23. 6. SDH Železná zapůjčení stolů a lavic – zapůjčíme a zajistíme účasti na soutěži a oslavách 130 let
Sklenice na oslavy- ukázka
Ples Kublov 17. 3. asi 10 míst SDH Trubín
100 let SDH – Šmíd návštěva f.Tusan
SDH Kr. Dvůr p. Radvanský

Zápis provedl M.Šmíd

 



Výroční valná hromada konaná dne 28.01. 2012

1. Zahájení a přivítání hostů
2. Zpráva výboru SDH. – zpráva velitele SDH
zpráva pokladníka SDH
zpráva starosty SDH
zpráva vedoucí kroužku ml. hasičů
3. Zpráva revizní komise
4. Plán činnosti SDH na rok 2012, a oslav l00 let založení sboru.
5. Diskuse
6. Usnesení
7. Závěr
8. Občerstvení

Zprava velitele:
Velitel úvodem připomenul zařazení jednotky a její působnost v rámci hasebního obvodu obcí Trubín a Trubská. Dále byla podána informace o činnosti této jednotky jak o zásazích, tak o další činnosti. V roce 2011 byli 3. technické zásahy a 2.technické pomoci.
Technický zásah:
14.1. Čerpání zatopeného sklepa v č.p. 15 u p. Mandíka
25.2. Odstranění nakloněného stromu nad požární nádrži ve spolupráci s HZS Beroun (AŽ 30)
25.6. Odstranění stromu nad komunikací z obce k firmě Elrka

Technická pomoc:
26.4. Asistence při pálení přírodního materiálu spojená s výcvikem pilařů
30.4. Asistence při pořádání pálení čarodějnic

Prověřovací cvičení:
15.10. prověřovací cvičení okrsku č.1 Beroun na dálkovou dopravu vody v obci Tetín za účasti HZS Beroun, SDH Králův Dvůr, Tetín, Počaply, Karlštejn, Liteň Svatý Jan pod Skalou a Všeradice

Odpracované hodiny:
Na údržbě techniky 95 hod.
Na údržbě tech. prostředků, osobní výstroje a přípravy Memoriálu 258 hod.
Školení a výcvik 158 hod.
Zásah 128 hod.
Pro obec 98 hod.

Závěrem připomenul události které čekají v letošním roce, jedná se o 12 ročník Memoriálu a hlavní akce v měsíci září, kdy Sbor oslaví 100 výročí od založení a 10 výročí mezinárodní spolupráce. Též poděkoval všem členům za obětavou práci během roku 2011 a to jak při výcviku, školení, zásazích a dalších akcích pořádaných sborem.

Zpráva pokladníka:
Pokladník přednesl informaci o finančních prostředcích sboru. Dále podrobněji informoval o příjmech a výdajích během roku.
Následně byla podána informace revizní komise o kontrole poklady a neshledal žádné problémy.

Dále byla podána informace o prostředcích nakoupených z dotace Krajského úřadu a podání žádosti pro rok 2012 se zaměřením pro zajištění oslav 100 výročí založení sboru.

Zpráva starosty sboru:
Starosta konstatoval, že plán činnosti na rok 2011 byl až na několik drobností dodržen. Nezúčastnili jsme se pouze příprav a asistence při pořádání dětského dne, neboť ten se konal mimo obec. A pro malý počet členů jsme byli nuceni odmítnout start na dvou plánovaných soutěžích.
Nutno přiznat, že slabá účast členů na akcích pořádaných sborem dobrovolných hasičů je zřejmě největší slabinou v činnosti za posledních několik let. V tom ale nejsme určitě sami a s těmito problémy se ale potýká nejeden spolek v okolí. Je pravdou, že v dnešní uspěchané a ekonomicky složité době členům, na spolkovou, časově náročnou činnost, mnoho času nezbývá.
V březnu se nám kdosi pokusil vloupat do staré hasičské kolny. Byly přeštípnuty zámky od obou vrat. Naštěstí se neztratil žádný materiál uskladněný v těchto prostorách. Na vrata byly zakoupeny bezpečnější zámky a výbor se rozhodl pro zabezpečení alarmem.
V měsíci dubnu jsme již tradičně uspořádali sběr železného odpadu, který bychom letos chtěli rozšířit o sběr elektroodpadu.
Na přelomu dubna a května jsme jako vždy ve spolupráci s obecním úřadem pořádali pálení čarodějnic.
V měsíci červnu proběhl již jedenáctý ročník memoriálu zasloužilých hasičů. Toto je akce dnes již s jedenáctiletou tradicí.Vcelku ničím nevybočoval ze zajetých koleji a byl opět hojně navštíven okolními sbory. Počasí nám též vcelku přálo. Na internetu se znovu vyskytla, musím podotknout,že oprávněná kritika na naší štafetu, zvláště na objektivitu při uznávání výsledku. Bylo rozhodnuto, že tuto disciplínu upravíme tak, aby disciplína byla čitelná a spravedlivá a nebyl důvod zavdávat příčinu sporům a protestům.
V červenci jsme na pozvání navštívili přátelskou organizaci v Hahnennklee . Počasí, na to že byl letní měsíc příliš nepřálo a opět nebyl zájem z řad členů sboru o účast. V září nám přátelé návštěvu oplatili. Opět nás trochu překvapili a věnovali našemu sboru osm zásahových kabátů. Zúčastnili jsme se společně návštěvy Plzeňského pivovaru a Křižíkovy fontány v Praze. Je velká škoda, že se této akce zúčastnilo opět velice málo členů sboru.
V říjnu pořádala obec setkání se seniory starších sedmdesáti let. Této příležitosti jsme využili a poblahopřáli dlouholetým členům P. Mužíkovi a F. Marešovi kteří v minulosti odvedli kus poctivé práce pro sbor a loni dosáhli významného životního jubilea.
V loňském roce náš sbor žádal o dotaci v rámci podpory sborů dobrovolných hasičů hrazenou středočeským krajem. Tato nám byla přiznána v plné výši a to v částce 40.000 kč. Za tuto, již celkem slušnou částku bylo nakoupeno: Motorové čerpadlo Honda s příslušenstvím, sekera Fiskars, dvě radiostanice, zásahové rukavice, dílenské nářadí na opravu techniky, vysoké holínky tzv. prsačky a tažné zařízení na vozidlo Volkswagen.
Jelikož se kvapem blíží stoleté výročí našeho sboru upravili jsme ještě na podzim prostranství kolem staré hasičské kolny.
Loňský rok byl rokem pro sbor rokem devadesátým devátým., a protože se pozvolna připravuji na oslavu toho jubilejního, tak ze zápisů členských schůzí vím, že byly roky, kdy se ve sboru udělalo kus obrovské práce. Dobrovolní hasiči hráli ochotnické divadlo, pravidelně cvičili se stříkačkou, zúčastňovali se soutěží v okrese a pořádali májové oslavy i plesy. Byly i období, kdy se jejich činnost blížila nule. Zkrátka a dobře, když srovnán loňský rok s roky minulými nebyl tento, pro náš sbor něčím zas až tak vyjímečným, hlavně z toho důvodu, že nebyly žádné živelné pohromy ve formě požáru a dokonce ani rozsáhlých povodní, které hrozí téměř každým rokem. Osobně bych si přál, aby po této stránce byl i tento, rokem podobným, abychom měli dostatek času se dobře připravit na důstojné oslavy stoletého výročí našeho sboru. Chtěl bych touto cestou vybídnout ke spolupráci co největší počet členů sboru, rovněž tak zastupitelstvo obecního úřadu. Zároveň bych chtěl poprosit starší členy kteří mají doma určitě nějakou fotodokumentaci z dřívější doby, abychom i po obrazové stránce dokázali co nejvíce zmapovat činnost našeho sboru , a prezentovat ji veřejnosti .Zároveň musím poděkovat těm kteří svojí trochou do mlýna již přispěli…Krofra, Limportová, Kolaříková. Na závěr mi dovolte, abych poděkoval všem, kteří se pravidelně zúčastňují soutěží, školení a brigád pro sbor i obec. Přeji vám všem mnoho zdaru do další práce a hodně zdraví a pohody v profesním i osobním životě.

Zpráva vedoucího kroužku mladých hasičů:
Vedoucí informovala o činnosti za rok 2011, dále požádala o větší podporu z řad hasičů v tomto roce.

Zpráva revizní komise:
Přílha č.1

Plán činnosti na rok 2012
Přílha č.2

Diskuze:
Za Okresní sdružení dobrovolných hasičů Beroun vystoupil p. Mrkáček, který informoval o kronice okresu Beroun a dále o činnosti sdružení. Byla dána pochvala za činnost sboru a za zapojení mládeže.
Další příspěvek byl od členů SDH Králův Dvůr, kteří poděkovali za spolupráci a přislíbili pomoc při akcích konaných v tomto roce.
Byl vznesen požadavek o zajištění lepší informovanosti a proškolení hasebního obvodu Trubská. Na tuto žádost přislíbil VJ. Zajištění proškolení zásahové jednotky v rámci školení.

Závěrem starosta přednesl návrh ke sválení činnosti SDH pro rok 2012

Hlasování
pro 15
proti 0
zdržel se hlasování 0

Příloha č.1

Příloha č.2

LEDEN
13.1.2012 výborová schůze
28.1.2012 Valná hromada SDH Trubín
ÚNOR
10.2.2012 odborná příprava: - obsluha radiostanic (Řád spojové služby)
- obsluha dýchací techniky (Řád protiplynové služby)
- praktický výcvik s dýchací technikou na polygonu v Příbramy
24.2.2012 výborová a členská schůze
BŘEZEN
brigáda: úklid okolo pomníku na návsi
odborná příprava: - školení první pomoci na HZS Beroun
30.3.2012 výborová a členská schůze
DUBEN
brigáda: - sběr železného odpadu
- úklid ve staré hasičské zbrojnici
odborná příprava: - práce s motorovou pilou
- nácvik požárního útoku na soutěž
27.4.2012 výborová a členská schůze
28.4.2012 příprava čarodějnic
30.4.2012 asistence při pořádání čarodějnic
KVĚTEN
odborná příprava: - nácvik požárního útoku
- okrsková soutěž
brigáda: - údržba hasičské zbrojnice a klubovny
25.5.2012 výborová a členská schůze - příprava na memoriál a oslavy 100 let
ČERVEN
spoluúčast na přípravě Dětského dne
8.6.2012 příprava memoriálu
9.6.2012 12.ročník Memoriálu zasloužilých hasičů
23.6.2012 soutěž na Železné
29.6.2012 výborová a členská schůze - příprava na oslavy 100 let
ČERVENEC
výborová schůze – příprava na oslavy 100 let
SRPEN
soutěž SDH Lhotka
31.8.2012 organizace oslavy 100 let
ZÁŘÍ
1.9.2012 Oslava 100 let od založení sboru a 10 let spolupráce s hasiči z Hahnenklee
soutěž SDH Hýskov
28.9.2012 výborová a členská schůze
ŘÍJEN
odborná příprava: - cvičební řád výcvik se žebříky
26.10.2008 výborová a členská schůze
LISTOPAD
odborná příprava: - zásah při živelných pohromách
- přezkoušení za rok 2012
30.11.2011 výborová a členská schůze
PROSINEC
inventura za rok 2012
14.12.2008 výborová a členská schůze

(termíny jednotlivých akcí budou během roku upřesněny)

Příloha č.3




Jednání výboru SDH Trubín 13. 1. 2012


Přítomni: Šmíd M., Rotta V., Novák V.,Limportová V.
Program: 1/ fotodokumentace pro Krajský úřad
2/ inventura majetku
3/ příprava Valné hromady
4/ plán činnosti pro rok 2012
5/ různé

1/ Nafoceno
2/ inventura splněna
3/ Valná hromada, 28. 1. od 18 hod
22. 1. ve 14 hod. příprava na valnou hromadu
Správa velitele – Šmíd
Správa pokladníka – Novák
Správa starosty – Rotta
Revizní komise – Rotta M., Vávra K.
4/ plán činnosti

5/ kontrola financí za rok 2011
Zásahová jednotka 2012
VJ Martin Šmíd
ZVJ Kocmich Pavel
VD Novák V.
Strojník Rotta V
Novák M.
Červený V.
Kvasnička J.
Vávra K.
Sopr P.
Zajištění revize opasku u HZS – Šmíd

 



Zápis ze schůze dne 25.11. 2011

Přítomní:
Šmíd Martin, Novák Věroslav, Kocmich Pavel, Kvasnička Jíří, Rotta Vladimír,
Červený Václav, Rotta Martin

Omluveni:
Šmídová Marcela, Tereza Nováková, Novák Martin

Program: 1) Informace z porady velitelů okrsku
2) Dotace 2011
3) Dotace 2012
4) Brigáda
5) termín Valné hromady
6) Různé

1/ Velitel JSDH podal informaci z porady velitelů okrsku č1 Beroun, kde proběhlo vyhodnocení prověřovacího cvičení na Tetíně a naplánování akcí pro rok 2012
Výroční schůze: 14.1. 2012 SDH Králův Dvůr
21.1. 2012 SDH Počaply
28.1. 2012 SDH Tetín

Akce: Okrsková soutěž – duben: pořadatel SDH Trubín
Prověřovací cvičení – pořadatel SDH Počaply
12.ročník Memoriálu – 9.6.2012 SDH Trubín
100 let od založení SDH Trubín – 1.9.2012
10 výročí spolupráce s hasiči z Hahnenklee.

2/ Dotace 2011 – podána informace o převedení peněz na účet SDH Trubín, namontováno tažné zařízení na vozidlo VW transportér, vyzvednutí vodního čerpadla HONDA, dodání 2ks.radiostanic.
Zaškolení s čerpadlem provede VJ Martin Šmíd po záběhu čerpadla a dále provede proškolení obsluhy radiostanic.

3/ Dotace 2012 – zajistí podání žádosti p. Věroslav Novák – požadavek na 100 výročí založení SDH Trubín a 10 výročí spolupráce s hasiči z Hahnenklee.

4/ Brigáda – starosta SDH poděkoval všem, kteří se účastnili na brigádě u staré hasičárny

5/ Valná hromada SDH Trubín – proběhne v klubovně od 18 hod. dne 28.1.2012

6/ Různé – nahlášení termínu konání Valné hromady na Okresní výbor – zajistí Martin Šmíd.
- Vyřazení z evidence SDH Trubín několika členů: Karel Vávra st., Kraiseger V.,Fišer L., Potužák O.
- Zjištěna informace o propagačním materiálu SDH Černín, vytištěno 80ks,cena 5600 Kč
- Dne 17.12. 2011 od 18 hod. proběhne posezení v soukromém klubu v Trubíně pro všechny členy SDH Trubín



Zápis proved Martin Šmíd



Zápis z 10.11.2011 okrsku č.1. Beroun

Přítomni: SDH Trubín : Šmíd
SDH Tetín: Šafra, Vizán
SDH Kr.Dvůr: Radvanský,
SDH Počaply: Burian, Habán

Program:
1/ vyhodnocení cvičení – Tetín
2/ akce na rok 2012
3/ výroční schůze SDH
4/ další

1/ velitel SDH Tetín informoval o cvičení na Tetíně – kladné hodnocení

2/ duben – okrsková soutěž: pořadatel SDH Trubín
9.6. - 12 ročník Memoriálu Trubín
1.9. - 100 let SDH Trubín
Prověřovací cvičení – pořádá SDH Počaply

3/ výroční schůze SDH okrsku č.1
14.1. 2012 SDH Králův Dvůr
21.1. 2012 SDH Počaply
28.1. 2012 SDH Tetín
……… 2012 SDH Trubín

4/ dne 26.11. od 17hod pořádá SDH Králův Dvůr výcvik nositelů DT v areálu zámku.
Výcvik proběhne ve sklepních prostorách - zakouřeno

 

Zápis provedl Martin Šmíd



Zápis z 28.11.2011 SDH Trubín

Přítomni: Rotta V., Šmíd, Novák V., Novák M., Rotta M. , Kvasnička, , Trkovský,Novák M.,Kocmich P.a Nováková A.

Omluveni: Nováková T.,Šmídová M.,

Program:
1/ informace velitele JSDH z porady velitelů okresu
2/ vyhodnocení velitele jednotky prověřovacího cvičení okrsku
3/ dotace
4/ informace vedoucí kroužku mladých hasičů
5/ další

1/ Informace VJ
velitel podal informace z porady velitelů,která se konala 22.10. 2011 na HZS Beroun
a/ poděkování velitele stanice Beroun za činnost JSDH za rok 2011
b/ informace o kontrolách HZS po jednotkách SDH
c/ spolupráce JSDH a HZS
d/ informace o použití zimních pneu, vozidla nad 3,5t. výjimka do roku 2031
e/ do správ o zásahu mimo katastr obce psát spotřebu PHM,poškozená materiál(cenu)
f/ zařazení JSDH Trubín do speciální jednotky pro čerpání vody čerpadlem IRYS

2/ Prověřovací cvičení:
Velitel podal informaci provedení cvičného zásahu na dálkovou dopravu vody, která proběhla v obci Tetín. Hlavním poznatkem a zdokonalením výcviku je dodržení činností každého zasahujícího člena dle cvičebního řádu a častější kontrolou technických prostředků. Jinak byla zasahujícím členů vyslovena pochvala za dobré provedení zásahu.
Dále informoval o účasti na podobném cvičení okrsku Chyňava .

3/ Dotace:
a/ do dnešního dne nedošla potvrzená smlouva z Krajského úřadu
b/ během příštího týdne bude uhrazena z prostředků SDH faktura za zakoupený vybavení
c / 5.11.2011 členové výboru připraví podklady dotace pro rok 2012

4/ Kroužek mladých hasičů:
a/ vedoucí Alena Nováková informovala o výletu na lezeckou stěnu v Praze
b/ podala informaci o plánovaném výletu na měsíc listopad a to buď Plzeň, nebo Praha

5/ Další:
a/ ukázka možných suvenýru ke 100 výročí sboru
b/ 5.11. od 13hod. proběhne brigáda na staré hasičárně, příprava techniky na zimní období a vyčerpání jímky u OU.
c/ závěrem patří poděkování za obětavou práci na stříkačce SMEJLAL při její rekonstrukci.
Toto poděkování patří pro V.Rottu a všechny co mu pomáhají

Zápis provedl Martin Šmíd




Zápis ze schůze dne 30. 9. 2011

Přítomní:
Šmíd Martin, Novák Věroslav, Kocmich Pavel, Kvasnička Jíří, Rotta Vladimír, Nováková Alena, Červený Václav, Langhans Jan, Chvojka Vladimír, Trkovský Tomáš

Omluveni:
Šmídová Marcela, Tereza Nováková, Novák Martin, Novák Milan

Program: 1) Kroužek mladých hasičů
2) Návštěva kamarádů z Hahnenklee
3) Kurz pilařů – 9 a 15. 9. 2011
4) Dotace
5) Cvičení 15. 9. 2011 Tetín
6) 100 let od založení SDH
7) Různé

1/ Kroužek mladých hasičů
Vedoucí kroužku mladých hasičů Alena Nováková, informovala o činnosti kroužku pro školní rok 2011 – 2012. Schůzky se konají 1 x za 14. Požadavek pro zajištění výletu dne 9. 10. 2011 na lanové centrum v Kladně, zajištěna doprava vozidlem VW transportér, zájemci o účast nahlásí se do středy 5.10. veliteli jednotky. Odjezd v 9:00 hod.
2/ Návštěva z Hahnenklee
Ve dnech 9. – 11.9 2011 proběhla návštěva kamarádů z Německa. Byl pro ně připraven pestrý program s velkým úspěchem, tím velitel děkuje všem zainteresovaným za zdárný průběh. Jak dar jsme obdrželi 8 zásahových kabátů pro jednotku. Zároveň p. Novák přednesl vyúčtování a bylo odsouhlasen finanční příspěvek za člena který se účastnil akce 500 Kč

3/ Školení pilařů
Dne 9 a 15. 10. 2011 proběhne výcvik nových pilařů u HZS Beroun, kterého se účastní Tomáš Trkovský. Výbava: motorová pila s příslušenstvím, ochranná přilba, obracák a ochranné pomůcky.

4/ Dotace
Dne 28. 9. 2011 podepsal starosta SDH smlouvu o získání dotace od Krajského úřadu v hodnotě 40 000 Kč za které sbor nakoupil vybavení pro zásahovou jednotku.
Seznam materiálu z dotace: 2 x přenosná radiostanice
1 x přenosné čerpadlo Honda
2 x savice 2,5m se sacím košem a přechody
2 x brodící holinky
1 x záchranný opasek
4 x zásahové rukavice
2 x rukavice pro práci s pilou
1 x sekera Fiskars
2 x sada nářadí do vozidel
1 x tažné zařízení pro vozidlo VW transportér
Na nákupu tohoto vybavení se sbor podílí finanční částkou 10 000 Kč.

5/ Námětové cvičení okrsku Beroun
Dne 15. 10. 2011 od 9:30hod. proběhne na Tetíně námětové cvičení na dálkovou dopravu vody dle plánu odborné přípravy okrsku č. 1 Beroun. Na tomto cvičení se účastní celá zásahová jednotka SDH Trubín. V rámci cvičení proběhne seznámení s čerpadlem HZS Beroun určené pro mimořádné události. Odjezd na cvičení je v 9:00 hod. Sraz v 8:30 hod. u hasičárny.

6/ Výročí SDH Trubín
V roce 2012 oslaví základní organizace SDH již 100 výročí od založení sboru, pro tuto událost byl určen datum 1. 9. 2012. Z důvodu této mimořádné akce je potřeba požádat zastupitele OU Trubín o zajištění finanční podpory. Pověřen starosta SDH Rotta Vladimír.
Dále při této příležitosti bude připomenuto již 10 výročí mezinárodní spolupráce s hasiči z Německého města Hahnenklee
Dne 9.6.2012 proběhne již 12 ročník Memoriálu zasloužilých hasičů Trubín

7/Různé
Výboru byl přednesen návrh velitele SDH na zakoupení hliníkového kufru na speciální záchranné nářadí pro HZS Berou jako sponzorský dar za bezplatné zajištění ubytování hasičů z Hahnenklee, návrh schválen.

Akce: 9. 10. 2011 – lanové centrum Kladno (kroužek mladých hasičů + zájemci z řad SDH)
9 a 15. 10. 2011 – školení nových pilařů u HZS Beroun
15. 10. 2011 – od 9:00hod. námětové cvičení na Tetíně
28. 10. 2011 – školení členů zásahové jednotky od 18 hod., od 19 hod. členská schůze

 

Zápis proved Martin Šmíd

 



Zápis ze členské schůze dne 26.8.2011

Přítomni:

Šmíd Martin, Novák Martin, Novák Věroslav, Nováková Tereza a Šmídová Marcela

Omluveni:
Rotta Vladimír, Trkovský Tomáš, Nováková Alena, Novák Milan, Kocmich Pavel

Program:

1/ dotace od Krajského úřadu

2/ informace o nákupu materiálu z dotace

3/ návštěva hasičů z Hahnenklee
příjezd: 9.9. v odpoledních hodinách
počet : 11 hasičů z toho 3 ženy
program: ubytování na HZS Beroun / muži 7x, velitel a ženy v rodinách/
v pátek posezení na Svaté , procházka večerním Berounem
sobota: návštěva muzeum Zbiroh, pivovar Plzeň, večeře v Točníce,
Fontána Praha
neděle: odjezd v dopoledních hodinách

4/ akce září: 24.9. den složek IZS Kr. Dvůr od 13. hod.
– požadavek přistavení DA 8 L 1 Z Avia
DS 8 smejkal

10.9.od 13 hod. soutěž SDH Tmaň - omluvit

24.9. od 9.hod. soutěž SDH Hýskov, přihlášení do 19.9.2011

10.10. SDH Tetín – prověřovací cvičení na dálkovou dopravu vody ,,C“

5/ proběhla technická prohlídka u VW transportér

6/ informace: doplnění nářadí do vozidel.
zakoupeno: 2 x savice ,,D“
2 x přechod
1 x sací koš na savici ,,D“
2 x holinky velké
4 x zásahové rukavice
2 x rukavice pilařské
1 x sekera Fiskars
1 x opasek - provedena výměna – zajistí Šmíd
Do středy 31.8.2011nahlásit účast veliteli jednotky na zajištění setkání s kamarády z Hanenklee a sobotní akci dle programu

Zápis provedl M.Šmíd



Zápis z 26.3.2011 SDH Trubín

Přítomni: Rotta V., Šmíd, Novák V., Novák M., Šmídová, Rotta M. , Kvasnička, Červený, Trkovský a Vávra

Omluveni: Nováková T., Vaněk, Kocmich

Program:
1/ informace starosty SDH z porady starostů okresu
2/ informace velitele jednotky SDH
3/ plánované akce
4/ další

1/ Starosta podal informace z jednání starostů
a/ 15.4.2011 se koná školení rozhodčích – zájemci nahlásit do 11.4.
b/ 16.4.2011 se koná školení vedoucích mladých hasičů – účast nahlásit do 11.4.
c/ okrsková soutěž – kontrola přihlášek a členských průkazů
d/ vyjádřena pochvala za včasné zaplacení příspěvků a odevzdání hlášení z Valné hromady
e/ ukončení činnosti VPO – přechod na soukromou společnost

2/ Velitel informoval že dne 17.3. bylo provedeno vloupání do objektu staré hasičárny, z toho důvodu byli vyměněny zámky a po kontrole nebylo zjištěno žádné odcizení.
Takové vloupání se na okrese Beroun stalo již po čtvrté, odcizeno: 1x PS 15,hadice, savice, několik radiostanic a další vybaveni JSDH

3/ Plánované akce:
a/ 15.4. od 18:00 nácvik na soutěž
b/ 16.4. od 8:00 sběr železného odpadu – informace o akci zajistí Věroslav Novák
c / 16.4. od 13:00 okrsková soutěž na Tetíně : Šmíd, Rotta V., Rotta M., Kvasnička, Trkovský,
d/ 25.4. od 13:00 příprava na čarodějnice

4/ Další:
a/ poškozené zadní kolo na VW – opravu zajistí M.Šmíd
b/ strojníci zajistí co nejdříve odstranění závad po SDK na DA 8 L1Z Avia – náhradní díly zajistí Rotta V.
d/ objednat pracovní oděv pro Jiřího Kvasničku po dodání velikostí
e/ informace o pozvání ve dnech 1.- 3.7.2011 do Hahnenklee
f/ Memoriál 11.6.2011 – hudbu zajišťuje Karel Vávra
g/ zajištění signalizace do staré hasičárny z důvodu neoprávněného vniknutí zajistí Karel Vávra.
h/ zakoupena radiostanice – volací znak PBE 405 školení proběhne v rámci výcviku
i/ zakoupen jeden záchranný opasek
j/ zajištěno vozidlo A 31 S3 na 16.4. (sběr)



Členská schůze se konala dne 25. února 2011

- ve spolkové místnosti SDH.
Přítomni byli: Rotta Vl., Kocmich P., Trkovský T., Červený V., Kvasnička J., Novák M., Nováková A., Chvojka V.,

Omluveni: Šmíd M., Novák V., Novák M., Rotta M., Šmídová M., Vaněk P.,

Starosta poděkoval za účast na školení s dýchací technikou v Příbrami a za účast na školení pilařů a přípravu vozidla na STK.
Velitel přistavil vozidlo Avia k technické kontrole, která byla úspěšně provedena, avšak je nutno opravit ještě některé lehké závady.
Starosta seznámil členy, že naši přátelé z Hahnennklee mohou přijet na návštěvu buďto 21.8., nebo 11. 9.
Nováková Alena oznámila, že dne 26.2.v sobotu jedou s mladými hasiči na návštěvu do technického muzea, které bylo po šesti letech znovu otevřeno.
Rovněž oznámila, že jako instruktorka končí Dana Panasi, kterážto je v požehnaném stavu a její těhotenství je rizikové. Takže bude třeba sehnat za ni náhradu.
Starosta připomenul, že zítra – dne 26. 2. je brigáda na úklid kolem požární nádrže.
Starosta obce zakoupil a předal občerstvení.
V diskusi nebylo žádných návrhů a připomínek, proto po kratší debatě starosta schůzi ukončil a připomenul, že v měsíci březnu se bude konat sběr železného šrotu a termín bude upřesněn.



Zápis ze schůze dne 28. 1.2011

Přítomní:
Šmíd Martin, Novák Věroslav, Kocmich Pavel, Kvasnička Jíří, Rotta Martin, Nováková Alena

Omluveni:
Rotta Vladimír, Šmídová Marcela, Vladislav Chvojka, Červený Václav, Tereza Nováková, Novák Martin, Novák Milan, Vaněk Petr

Program:
1) Informace výboru SDH
2) Informace VJ
3) Kurz vedoucích mladých hasičů 19.4.2011
4) Příprava vozidla na STK
Výcvik – pilaři a nositelé DT
5) Informace od kamarádů z Hahnenklee
1. – 3. 7. – pátek až neděle/ 30.7. - sobota
6) diskuse
7) Závěr

1/ Z jednání výboru bylo navrženo členské základně vyřadit z evidence SDH dva členy: Potužák Ondřej a Fišer Lukáš.

2/ Informace o členech kteří slaví tento rok jubilea:
František Mareš Mgr. Eva Červenková
Josef Nademlejský
Pavel Roubal st.
Jiří Juppa

3/ Dne 19. 4. 2011 se účastní vedoucí mladých hasičů školení vedoucích u OSDH Beroun

4/ 5.2. 2011
příprava vozidla DA 8 L1Z na STK, údržba u HZS Beroun za účasti všech strojníků
školení pilařů: Šmíd M., Novák M., Novák V., Rotta V., Rotta M., Kocmich P., Černý P. a Pos M.
výcvik nositelů DT – polygon: Šmíd M., Rotta V., Novák V., Novák M., Červený V., Vaněk P., Vávra K., Pos M.st, Roubal P.ml., účast povinná. Možnost zájmu další účast členů povolena (Kvasnička Jiří)

5/ Pozvání od kamarádů z Hahnenklee v termínech: 1. -3. 7. 2011, slavnosti Goslar, nebo 30. 7. 2011. slavnosti Hahnenklee.
Požadavek na jejich návštěvu: návrh konec srpna anebo v září.

6/ brigáda dle plánu – 28. 2. 2011 od 8 hod. úklid okolo koupaliště.

7/ Do čtvrtka 3. 2. 2011 každý člen oprávněný používat dýchací techniku potvrdí svou účast či neúčast veliteli jednotky na výcviku v polygonu Příbram, který by proběhl 5. 2. 2011. Odjezd bude upřesněn ve čtvrtek.

Zápis proved Martin Šmíd




Zápis ze schůze dne 26. 11. 2010

Přítomni:
Martin Šmíd, Marcela Šmídová
Václav Červený, Klára Červená
Milan Novák, Alena Nováková
Věroslav Novák, Dana Panasi
Martin Novák ,Michaela Steigerová
Vladislav Chvojka, Vladimíra Limportová
Martin Rotta, Pavel Kocmich
Petr Sopr

Omluveni:
Tomáš Trkovský ,Tereza Nováková
Vladimír Rotta

Program:
1) Představení nových členů
2) Informace o kroužku mladých hasičů
3) Informace z porady starostů
4) Informace z porady velitelů JSDH
5) Informace o dotacích
6) Přezkoušení zásahového družstva za rok 2010
7) Závěr

1) Přivítání nových členů ZO: Vladimíra Limportová, Michaela Steigerová, Dana Panasi, Alena Nováková a Milan Novák kteří budou evidováni od 1. 1. 2011

2) Podána informace o přihlášení dětí do kroužku a evidence na OSH Beroun, MH SDH Trubín. Financování kroužku bude zařazeno se žádostí na rozpočet SDH pro rok 2011.
Příspěvek na jednoho člena je 400Kč na rok.
Za financování Mladých hasičů zodpovídá Alena Nováková.

3) Věroslav Novák podal informace z jednání starostů SDH okresu Beroun.
Mimo jiné byla udělena SDH Trubín pochvala za založení Mladých hasičů.
Nutné nahlásit do konce listopadu termín Valné hromady.
Termín Valné hromady byl stanoven na 15. 1. 2011

4) Martin Šmíd pak podal informace z porady Velitelů SDH,
Informace o událostech za rok 2010 ? požadavky na SDH,
Řádné vedení evidence školení zásahové jednotky.
Do zpráv o zásahu evidovat spotřebu PHM a refundace členů u zásahu.

5) Dotace za Memoriál 2010 ? schválena.
Podána žádost o dotaci pro rok 2011 ? ČEZ.
Do 15. 1. 2011 podat žádost na krajský úřad.

6) Písemný test zásahové jednotky ? splněno,

7) Údržba na Avia DA L1Z (V. Rotta a M. Novák) termín dle dohody.
Likvidace kleslí pod koupalištěm 2011.
Příští členská schůze 17. 12. od 19hod. ? plán činnosti na rok 2011,kontrola majetku SDH.

Poděkování slečně Steigerové za předělání www stránek SDH Trubín (www.hasicitrubin.cz).
Do 17.12 proběhne schůze výboru z důvodu podkladů pro rok 2011.


Zápis provedl VJ Martin Šmíd




Zápis ze dne 29. 10. 2010

Přítomni:
Martin Šmíd, Vladimír Rotta, Martin Rotta, Pavel Kocmich, Martin Novák, Věroslav Novák, Václav Červený, Marcela Šmídová, Tomáš Trkovský, Vladimír Chvojka

Omluveni:

Program:
Vyhodnocení cvičení
Úklid garáže a práce v klubovně
Kroužek mladých hasičů.
Školení první pomoci
Technika
Dotace
Další:

Cvičení Tetín:
Poděkování členům zásahové jednotky za účast a reprezentaci při prověřovacím cvičení na Tetíně. Jednotka zvládla svůj úkol bez problémů.

Úklid:
Po ukončení byl proveden úklid ve staré garáži a odvoz přívěsu s PS 8 do garáže v objektu kravína a PS Smejkal si vzal do údržby p.Rotta V. Dále byla provedena údržba v klubovně kde velitel poděkoval bratrům Nováků.

Kroužek malých hasičů:
Byl zahájen kroužek malých hasičů a byli přijati noví členové pro vedení kroužku a na jaře se účastní školení instruktor mladých hasičů. Byla informace, že rodiče zaplatí roční příspěvek 400 Kč a bude z toho hrazen členský příspěvek 70 Kč, v kterém je pojištění dětí.
Noví členové: Milan Novák, Alena Nováková, Dana Panasti, Vladimíra Limportová a Míša Steigerová.

Školení první pomoci:
Dne 16. 11. proběhne u HZS Beroun pro vedoucí školení první pomoci, účast možná všech členů SDH.

Technika:
Dne 30.10 proběhne za účasti strojníků kontrola techniky na zimní provoz (DA 8 L1Z, PS 12, PS 15),

Dotace:
Věroslav Novák informoval o stavu dotace od Krajského úřadu, čeká se informace o datumu zaslání. Dále byla předána další informace o možnosti dotace od ČEZ.

Diskuse:
Žádost fotbalového klubu Trubín o zapůjčení vozidla VW transportér za úhradu dne 13. 10. 2010, řidič Novák Věroslav ? schváleno
Vladimír Rotta informoval o žádosti OU o vyčištění a spálení za starou hasičárnou, termín 20.11.
Dne 6. 11. školení pilařů ? Trkovský. Sebou pilu a ochranné prostředky.
Trička SDH Trubín: Novák Věroslav ,, M?
Novák Martin ,, XL?
Nováková Tereza ,, M?
Rotta Vladimír ,, XXL?
Rotta Martin ,, XXL?
Kocmich Pavel ,, XXL? : 116-118
Červený Václav ,,XXXL?
Červená Klára ,,L?
Chvojka Vladimír ,, L?
Trkovský Tomáš ,, XL?
Šmíd Martin ,, XXL?
Šmídová Marcela ,, M?

Zápis provedl M.Šmíd